ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ І
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ПРИ
ПОГЛИБЛЕНОМУ НАВЧАННІ ФІЗИКИ…………………………………………………………………….………
1.1. Еволюція поглядів фізиків-методистів на вивчення учнями середньої школи
теоретичного матеріалу курсу фізики ………………………….…….
1.2. Математичний апарат як необхідна складова поглибленого
курсу фізики…………………………………………………………………….
1.3. Розвиток логічної пам’яті та мислення учнів у процесі вивчення ними
теоретичного матеріалу з фізики……………………….…….….…
1.4. Проблеми технологізації вивчення теоретичного матеріалу
поглибленого курсу фізики……………………………….
Висновки до першого
розділу…………………………………………………
РОЗДІЛ ІІ
РОЗРОБЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ З МЕХАНІКИ У КЛАСАХ
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО
ПРОФІЛЮ…….
2.1. Формулювання діагностично поставлених цілей вивчення теоретичного
матеріалу з механіки …………………………………………………………
2.2. Поєднання математики і теоретичного матеріалу з механіки в інтеграційному
курсі “Мехматика” ……………………………………………
2.3. Створення “комп’ютерного помічника” як ефективного засобу запропонованої
технології …………………………………….………
2.4. Організація проблемних ситуацій під час проведення демонстраційного
експерименту з механіки……………………………………………………
2.5. Використання учнями під час навчально-дослідної діяльності досвіду
самостійної роботи з вивчення теоретичного матеріалу з
механіки
Висновки до другого
розділу………………………………………………….
РОЗДІЛ ІІІ
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ
ДОСЛІДЖЕНЬ………………………………………………………………….
3.1. Констатуючі експерименти з діагностики рівня володіння теоретичним
матеріалом з механіки потенційними абітурієнтами фізичних факультетів
університетів………………………………………………………
3.2. Організація та результати формувального педагогічного
експерименту …………………………………………………………………
Висновки до третього
розділу…………………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………….………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….
СПИСОК
- Киев+380960830922