ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ Статеворольова поведінка як предмет психологічного дослідження
……………………………………………………………………………
Статеворольова поведінка як біосоціокультурний феномен …………….
Аналіз поглядів представників різних психологічних шкіл на процес формування
статеворольової поведінки …………………………………
Психологічні особливості підліткового віку осіб з різним рівнем
інтелектуального розвитку …………………………………………………
РОЗДІЛ Емпіричне вивчення психологічних особливостей статеворольової
поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального
розвитку………………………………………………………………………………….
2. Методи і процедура дослідження ………………………………………….
2.2. Особливості статеворольової поведінки підлітків з нормальним рівнем
інтелектуального розвитку ………,…………………….……………………………
2. Особливості статеворольової поведінки підлітків з легкою інтелектуальною
недостатністю ……………………………………………………….
2. Порівняння психологічних особливостей статеворольової поведінки підлітків з
різним рівнем інтелектуального розвитку ……………………………….
РОЗДІЛ 3. Вдосконалення статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем
інтелектуального розвитку………………………………………………
3. Вплив провідних інститутів соціалізації (сім'ї, навчальних закладів,
позашкільних установ та засобів масової інформації) на статеворольову поведінку
підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку ……………………………….
3. Тренінг самоприйняття з методиками школи діалогу культур як чинник
вдосконалення статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем
інтелектуального розвитку ……………………………………………………………
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………
ДОДАТКИ ……………………………………………………………………
СПИСОК
- Киев+380960830922