ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ
1.1. Передумови виникнення й розвитку агромаркетингу
1.2. Особливості аграрного маркетингу в сучасних умовах господарювання
1.3. Методологія маркетингового дослідження в сільськогосподарських підприємствах
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
2.1. Аналіз ринку сільськогосподарської продукції Львівської області
2.2. Економічні передумови розвитку маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Львівської області
2.3. Оцінка маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Львівської області
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Оптимізація планування маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
3.2. Вдосконалення управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах
3.3. Перспективи розвитку маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств Львівської області
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922