ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Теоретичні основи стратегічного маркетингового планування
1.2. Маркетингові стратегії та їх класифікація у процесі стратегічного маркетингового планування
1.3. Маркетинговий аналіз як передумова стратегічного маркетингового планування підприємств
1.4. Методика наукового дослідження стратегічного маркетингового планування діяльності підприємств
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Тенденції особливостей та розвитку маркетингової діяльності молокопереробних підприємств
2.2. Молокопереробні підприємства як об'єкт стратегічного маркетингового планування
2.3. Стратегічна оцінка маркетингових перспектив розвитку молокопереробних підприємств
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Формування маркетингової системи як сучасного інструменту стратегічного планування діяльності молокопереробних підприємств
3.2. Економіко-математичне моделювання та аналіз маркетингового середовища молокопереробних підприємств у процесі стратегічного маркетингового планування
3.3. Застосування інноваційних процесів у стратегічному маркетинговому плануванні молокопереробних підприємств
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922