ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування економічного механізму
соціально-етичного маркетингу.
Соціально-етичний маркетинг як об’єкт дослідження.
Сутність та поняття економічного механізму соціально-етичного маркетингу.
Зарубіжний досвід формування економічного механізму соціально-етичного
маркетингу.
Висновки по
розділу 1.
Розділ 2. Сучасний стан і тенденції розвитку економічного механізму
соціально-етичного маркетингу.
2.1. Концептуальні основи формування економічного механізму соціально-етичного
маркетингу.
2.2. Формування системи показників економічного механізму соціально-етичного
маркетингу.
2.3. Оцінка функціонування економічного механізму соціально-етичного
маркетингу.
2.4. Інформаційне забезпечення розвитку економічного механізму
соціально-етичного маркетингу.
Висновки по
розділу 2.
Розділ 3. Регіональні особливості формування економічного механізму
соціально-етичного маркетингу сільськогосподарського виробництва.
3.1. Складові економічного механізму соціально-етичного маркетингу в регіоні.
3.2. Моніторинг продовольчого ринку регіону.
3.3. Розробка методичних рекомендацій щодо удосконалення економічного механізму
соціально-етичного маркетингу.
Висновки по
розділу 3.
Висновки і пропозиції.
Список
- Киев+380960830922