- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування маркетингової стратегії підприємства
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2003
Артикул:
3403U003429 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Системне управління процесами мотивації персоналу організацій
- Методологічні основи розвитку сфери діяльності підприємств
- Удосконалення форм і методів економічного управління промисловими підприємствами
- Соціально-економічний механізм підвищення ефективності управління підприємствами
- Організаційно-економічний механізм формування інтегрованих корпоративних структур
- Реінжиніринг бізнес -процесів підприємств сфери послуг
- Маркетингова товарна політика операторів ринку легкових автомобілів
- Організація інформаційно-консультаційного забезпечення системи управління якістю продукції птаховиробників.
- Управління формуванням та використанням інвестиційного потенціалу промислових підприємств
- Організаційно-економічні принципи розвитку мережних структур постачальників послуг