- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
3404U000890 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Підвищення інвестиційної привабливості промислових підприємств.
- Внутрішньогосподарські економічні відносин в сільськогосподарських підприємствах у пореформений період
- Розробка стратегій реального інвестування підприємств АПК
- Управління оборотним капіталом промислових підприємств
- Бізнес-процесна організація надання Інтернет-послуг підприємствами телекомунікацій
- Організаційно-економічний механізм управління витратами виробництва на підприємствах харчової промисловості.
- Управління процесами реструктуризації промислового підприємства (на прикладі взуттєвої галузі)
- Управління потенціалом розвитку промислових підприємств
- Бюджетування в системі управління підприємством
- Напрями пiдвищення ефективностi управлiння результатами дiяльностi пiдприємств хлiбопекарської промисловостi Київського регiону