Ви є тут

Педагогічні умови формування потреби в здоровому способі життя майбутніх учителів у процесі фізичного виховання

Автор: 
Дудорова Людмила Юріївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000338
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
СТОР.
ВСТУП. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБИ
В ЗДОРОВОМУ СПОСОБІ ЖИТТЯ У СТУДЕНТІВ . 1.1. Характеристика базових понять дослідження. . . . . . . . . . . . 1.1.1. Базові поняття дослідження потреби в здоровому способі життя. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.1.2. Педагогічні умови формування потреби в здоровому способі життя. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.1.3. Компоненти здорового способу життя. . . . . . . . . . . . . 1.2. Аналіз ціннісних орієнтацій студентів як компонент
здорового способу життя. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.3. Стан сформованості потреби в здоровому способі життя у
студентів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Висновки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА
ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ
ФОРМУВАННЯ ПОТРЕБИ В ЗДОРОВОМУ
СПОСОБІ ЖИТТЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. . . . . 2.1. Результати експериментальної перевірки педагогічних
умов формування потреби в здоровому способі життя у
майбутніх учителів засобами фізичної культури. . . . . . . . . . 2.2. Формування вмінь та навичок здорового способу життя . . . 2.3. Динаміка ефективності процесу формування потреби в
здоровому способі життя у майбутніх учителів за період
навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Висновки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . СПИСОК