Ви є тут

Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічн0-нормативні виміри та принципи.

Автор: 
Лютко Наталія Віталіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000541
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП. .
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО?МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ ТА ВИБОРЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ. . .
1.1. Стан наукового дослідження політичної реклами. .
1.2. Сутність та структура політичної реклами в контексті основних моделей виборчих процесів. .
1.3. Комунікативна сутність політичної реклами у виборчих технологіях. .
1.4. Рекламна діяльність в умовах політичного ринку. Реклама як елемент електорального маркетингу. .
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ТА НОРМАТИВНІ ВИМІРИ ПОЛІТИЧНОГО РЕКЛАМУВАННЯ У ВИБОРЧИХ ТЕХНОЛОГІЯХ.
2.1. Психологічні аспекти сприйняття рекламної діяльності у виборчому процесі. .
2.2. Ціннісні аспекти рекламної діяльності у виборчому процесі
2.3. Нормативні аспекти рекламної діяльності під час виборчих кампаній. . .
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРЧОГО МАРКЕТИНГУ ТА ПОЛІТИЧНОГО РЕКЛАМУВАННЯ В УКРАЇНІ: ЦІННІСНО?НОРМАТИВНІ АСПЕКТИ. .
3.1. Становлення ринку політичної реклами в Україні в процесі демократизації суспільства
3.2. Політична реклами та ціннісні орієнтації суспільства в контексті електорального вибору громадян України .
3.3. Норми та цінності як чинники регулювання рекламної діяльності в Україні. .
ВИСНОВКИ
СПИСОК