Ви є тут

Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі науково-дослідної роботи

Автор: 
Єгорова Олена Валеріївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U001386
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ
1.1.Розвиток пізнавальної активності особистості як науково-педагогічна проблема.
1.2.Сутність та зміст науково-дослідної роботи майбутніх учителів гуманітарного профілю
1.3.Обґрунтування комплексу педагогічних умов розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів у процесі науково-дослідної роботи
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ У ПРОЦЕСІ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ
2.1.Загальні питання організації експериментальної роботи
2.2.Реалізація педагогічних умов розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі науково-дослідної роботи.
2.3.Аналіз результатів експериментальної роботи.
Висновки до
розділу 2.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК