Вы здесь

Інформаційна культура соціальних суб'єктів як фактор удосконалення управління суспільством

Автор: 
Павленко Геннадій Анатолійович
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U001866
99 грн
(320 руб)
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СУБ'ЄКТІВ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Сутність і пізнавальна функція поняття "інформаційна культура".
1.2. Модель процесу формування інформаційної культури управлінця .
1.3. Інтернет як один із засобів формування інформаційної культури управлінця
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЗМІНИ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ КУЛЬТУРІ СОЦІАЛЬНИХ СУБ'ЄКТІВ ЯК ЧИННИК ЗМІН В УПРАВЛІНСЬКОМУ ПРОЦЕСІ
2.1. Інформаційна культура як засіб забезпечення управлінського рішення.
2.1.1. Інформаційна культура в управлінні: аналіз теоретичних концептів та моделей.
2.1.2. Розвиток проблем інформаційної культури в управлінських теоріях прийняття рішень
2.2. Сучасний управлінець як суб'єкт і об'єкт інформаційного суспільства.
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК