Ви є тут

Гідроімпульсний привод віброударного пристрою для розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів

Автор: 
Іванчук Ярослав Володимирович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002127
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД СТАНУ ПИТАННЯ
1.1. Застосування вібрацій та віброударних навантажень для
підвищення ефективності процесів розвантаження.
1.2. Вібраційні та віброударні механізми для розвантажувальних робіт
1.3. Аналіз конструктивних схем і принципів роботи віброзбуджувачів із різними типами приводів
1.4. Огляд і аналіз методів розрахунку гідравлічних та віброударних
приводів.
1.5. Висновки. Мета та задачі досліджень
РОЗДІЛ 2. ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ПРИНЦИПОВОЇ ТА
КОНСТРУКТИВНОЇ СХЕМ ГІДРОІМПУЛЬСНОГО ПРИВОДА
ВІБРОУДАРНОГО ПРИСТРОЮ
2.1. Обґрунтування вибору параметрів гідроімпульсного привода
віброударного пристрою.
2.2. Розробка гідроімпульсного привода віброударного
пристрою автомобіля-самоскида.
2.3. Розробка гідроімпульсного привода віброударного
пристрою розвантажувача кузова автомобіля-самоскида.
2.4. Розробка універсального гідроімпульсного привода
віброударного пристрою, керованого двокаскадним клапаном-пульсатором
2.5. Висновки
РОЗДІЛ 3. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ РОБОЧОГО
ЦИКЛУ ГІДРАВЛІЧНОГО ВІБРОУДАРНОГО ПРИВОДУ ДЛЯ
РОЗВАНТАЖЕННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ.
3.1. Розробка структурно-розрахункової схеми гідроімпульсного
привода віброударного пристрою
3.2. Розробка динамічної і математичної моделей гідроімпульсного
приводу віброударного пристрою.
3.3. Аналіз результатів теоретичних досліджень комплексної
математичної моделі робочого циклу гідроімпульсного привода
віброударного пристрою
3.3.1. Теоретичне дослідження робочого циклу гідроприводу
на фазі підйому гідроциліндра.
3.3.2. Теоретичне дослідження робочого циклу гідроприводу на
перехідній фазі спрацювання клапана-пульсатора другого
каскаду.
3.3.3. Теоретичне дослідження робочого циклу гідроприводу
на фазі опускання гідроциліндра
3.4. Аналіз результатів теоретичних досліджень комплексної математичної
моделі робочого циклу універсального гідроімпульсного приводу
віброударного пристрою, керованого двокаскадним клапаном-пульсатором
3.5. Аналіз параметрів ударної взаємодії гідроциліндра з інерційними
масами з кузовом самоскида.
3.6. Висновки.
РОЗДІЛ 4. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ГІДРАВЛІЧНОГО
ВІБРОУДАРНОГО ПРИВОДУ ДЛЯ РОЗВАНТАЖЕННЯ
ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
4.1. Задачі експериментальних досліджень гідравлічного віброударного
приводу
4.2. Методика експериментальних досліджень та оцінка
точності вимірювань.
4.3. Методика експериментальних досліджень та оцінка точності
вимірювань
4.4. Результати експериментальних досліджень.
4.5. Порівняння результатів теоретичних і експериментальних досліджень.
4.6. Порівняння результатів теоретичних і експериментальних
досліджень
4.7. Висновки.
РОЗДІЛ 5. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕНЬ.
5.1. Методика проектного розрахунку гідравлічного віброударного
приводу для розвантаження транспортних засобів.
5.2. Перспективи і результати впровадження розробленого привода та
методики його проектного розрахунку.
5.3. Перспективи впровадження нових конструкцій гідроімпульсного
приводу віброударного пристрою для підвищення ефективності процесів
розвантаження кузовів-самоскидів транспортних засобів
5.4. Висновки.
ВИСНОВКИ
Додаток А. Акти використання результатів дисертаційної роботи.
Додаток Б. Програма досліджень на ПЕОМ вільних коливань платформи
кузова-самоскида автомобіля марки КамАЗ- при використанні
гідроімпульсного привода віброударного пристрою для розвантаження
транспортних засобів, побудована в програмі MAPLE 6.0
СПИСОК