Вы здесь

Організація самостійних занять фізичними вправами у фізичній реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи.

Автор: 
Бандуріна Катерина Вікторівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
3409U004150
99 грн
(320 руб)
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ……………………………………
ВСТУП………………………………………………………………………
РОЗДІЛ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ В УМОВАХ
СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ…………………………………
1.1. Сучасний стан фізичної реабілітації дітей з церебральним
паралічем……………………………………
1.2. Роль спеціальної школи у вихованні неповносправних
дітей………………………………………………………….
Висновки до першого
розділу……………………………………………
РОЗДІЛ МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ…………
2.1. Методи дослідження………………………………………
2.2. Організація дослідження………………………………….
РОЗДІЛ РУХОВИЙ ТА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН ДІТЕЙ - РОКІВ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ
ПАРАЛІЧЕМ…………….
3.1. Загальна характеристика дітей з церебральним
паралічем…………………………………………………….
3.2. Оцінка опорно-рухового апарату дітей з церебральним паралічем в умовах
спеціальної школи……………………….
3.3. Оцінка психоемоційної сфери дітей з церебральним паралічем в умовах
спеціальної школи……………………….
Висновки до третього
розділу……………………………………………
РОЗДІЛ ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ ВПРАВАМИ ДІТЕЙ - РОКІВ З
ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ….
4.1. Обгрунтування необхідності самостійних занять фізичними вправами дітей з
церебральним паралічем………………………………………………………
4.2. Основи организації самостійних занять фізичними вправами дітей з
церебральним паралічем в умовах спеціальної школи……………………………………………………………
4.3. Експериментальна програма самостійних занять фізичними вправами для дітей
з церебральним паралічем в умовах спеціальної школи……………………………………
Висновки до четвертого
розділу…………………………………………
РОЗДІЛ АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ
ВПРАВАМИ НА СТАН ДІТЕЙ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ….
5.1. Оцінка впливу експериментальної програми самостійних занять фізичними
вправами на стан опорно-рухового апарату дітей з церебральним
паралічем……………………
5.2. Вплив самостійних занять фізичними вправами на психоемоційну сферу дітей з
церебральним паралічем………………………………………………………
РОЗДІЛ АНАЛІЗ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………………….
ВИСНОВКИ………………………………………………………………
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ…………………………………………
ДОДАТКИ………………………………………………………………….
СПИСОК