зміст
Стор.
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ОСОБИСТІСНИХ
СМИСЛІВ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ в позанавчальній діяльності
1. 1. Формування просоціальних особистісних смислів студентської молоді як
психолого-педагогічна проблема
1. 2. Позанавчальна діяльність як чинник смислотворчості особистості студента
ВНЗ
1. 3. Аналіз реального стану смислових уявлень студентської молоді
Висновки до
розділу
РОЗДіЛ 2. дОСЛІДНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ОСОБИСТІСНИХ
СМИСЛІВ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
2. 1. Педагогічна модель процесу формування просоціальних особистісних смислів
студентської молоді в позанавчальній діяльності
2. 2. Експериментальна перевірка моделі формування просоціальних особистісних
смислів студентів у позанавчальній діяльності
2. 3. Аналіз результатів дослідно-педагогічної роботи з формування
просоціальних особистісних смислів студентів
Висновки до
розділу
Висновки
Додатки
Список
- Київ+380960830922