Ви є тут

Дидактичні умови добору і використання навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі.

Автор: 
Скальська Ольга Василівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005668
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ДОДАТКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У
СИСТЕМІ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
Загальнодидактичний аспект проблеми теорії засобів навчання у педагогічних
дослідженнях
Типологія додаткових навчальних матеріалів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДОБОРУ І ВИКОРИСТАННЯ РОЗДАВАЛЬНИХ ДОДАТКОВИХ
НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Критерії добору змісту роздавальних додаткових навчальних матеріалів
Дидактичні умови ефективного використання роздавальних додаткових навчальних
матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі
2.2.1. Діагностика психолого-фізіологічних та індивідуальних особливостей
учнів
2.2.2. Диференціація та індивідуалізація процесу навчання іноземної мови учнів
початкової школи
2.2.3. Особливості використання системи вправ і завдань для формування в учнів
навичок і вмінь іншомовного спілкування
Модель іншомовної діяльності учнів з використанням роздавальних додаткових
навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОЗДАВАЛЬНИХ
ДОДАТКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
3.1. Організація та проведення діагностувального дослідження
3.2. Методика проведення експериментального навчання та аналіз його результатів
3.3. Рекомендації щодо ефективного добору і використання роздавальних
додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК