- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U000620 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Комунікація як інструмент екологічної політики (на прикладі порівняльного досвіду України і Німеччини)
- Мас-медіа як соціальний інститут: особливості взаємин з владою
- Економічна проблематика на сторінках преси ФРН (1996-2001 рр.)
- Публіцистична творчість Олеся Гончара: історія, поетика, прагматика.
- Є. Чикаленко та газета "Рада" у формуванні мови преси на початку ХХ століття
- Тематична модель сучасного регіонального видання (на матеріалі друкованої газетної періодики Кіровоградщини за період 1991 - 2003 років)
- Періодичні видання для жінок в Україні: динаміка розвитку та концептуальні особливості.
- Інформаційні стратегії впливу американської преси на соціально-політичний процес в Україні
- Українська таборова преса першої половини ХХ століття: проблеми національно-духовного самоствердження
- Українські телепрограми для дітей та юнацтва: концептуальні засади