- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003489 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів.
- Особливості соціально-політичних настановлень молоді в умовах трансформації суспільства
- Психологічні особливості репрезентації об"єкта в адресата художньо-образної реклами
- Вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді.
- Розвиток комунікативної толерантності як професійно важливої здатності соціального працівника
- Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності.
- Спільна художня творчість як чинник гармонізації сімейних стосунків
- Соціально-психологічні умови формування конкурентоздатності майбутніх менеджерів.
- Соціалізація дитини в агресивному медіасередовищі
- Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот, постраждалих від катастроф