- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003489 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Емоційний інтелект як чинник групової динаміки
- Соціально-психологічні механізми формування професійної відповідності колективних субєктів управління
- Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога.
- Соціально-психологічні умови формування еколого-економічної культури підприємця
- Соціально-психологічні механізми політико-ідеологічного самовизначення молоді
- Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності.
- Психологічні чинники вибору молодою людиною цивільного шлюбу.
- Соціально-психологічні особливості динаміки Я-концепції старшокласників у міжособистісній взаємодії
- Особистісна ідентичність схильних до Інтернет-залежності осіб
- Особливості міжособової взаємодії дітей раннього віку, позбавлених батьківського піклування