- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003489 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Вплив статеворольових стереотипів на кар'єрні домагання молоді.
- Соціально-психологічні механізми фінансової поведінки молоді.
- Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації підлітків
- Сoціально-психологічні фактори динаміки агресивної поведінки молоді
- Особливості соціально-політичних настановлень молоді в умовах трансформації суспільства
- Соціально-психологічний імідж сучасного керівника.
- Особливості застосування тренінгових технологій у соціальній роботі
- Соціально-психологічні особливості відповідальності особистості в умовах складних життєвих ситуацій.
- Соціально-психологічні чинники розвитку волонтерства у локальній спільноті
- Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку