- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003489 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Соціально-психологічні механізми формування професійної відповідності колективних субєктів управління
- Особливості адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін
- Соціалізація дитини в агресивному медіасередовищі
- Психологічні чинники прояву політичної культури студентської молоді
- Соціально-психологічні детермінанти синдрому "професійного вигорання" у вчителів
- Коґнітивні чинники суїцидальної поведінки у підлітків
- Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації підлітків
- Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу
- Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації підлітків
- Емоційно-ціннісне ставлення до керівника в структурі управлінської взаємодії