- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень.
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2007
Артикул:
0407U003489 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Психологічні особливості становлення особистісної свободи у студентської молоді
- Потреба влади як психологічний чинник політичної свідомості студентів.
- Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді.
- Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах.
- Суб'єктивна інтерпретація ситуацій як чинник міжособистісних конфліктів
- Облік та аналіз активних операцій кредитних спілок
- Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку
- Соціально-психологічні чинники розвитку національної ідентичності українців і росіян в Україні
- Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності.
- Формування рефлексивного управління в організаціях