Ви є тут

Формування професійної компетентності молодшого начальницького складу кримінально-виконавчих установ

Автор: 
Костенко Василь Андрійович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000092
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО НАЧАЛЬНИЦЬКОГО СКЛАДУ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧИХ УСТАНОВ .
1.1. Особливості професійної діяльності молодшого начальницького складу кримінально-виконавчих установ
1.2. Професійна компетентність молодшого начальницького складу кримінально-виконавчих установ, її сутність та структура
1.3. Проблеми формування професійної компетентності молодшого начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби в процесі первинної підготовки
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО НАЧАЛЬНИЦЬКОГО СКЛАДУ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧИХ УСТАНОВ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
2.1. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності молодшого начальницького складу кримінально-виконавчих установ у процесі фахової підготовки
2.2. Дослідження рівнів сформованості критеріїв та показників професійної компетентності на етапі констатувального експерименту .
2.3. Експериментальна модель формування професійної компетентності молодшого начальницького складу кримінально-виконавчих установ у процесі фахової підготовки
2.4. Дослідження рівнів сформованості показників професійної компетентності на етапі формувального експерименту
2.5. Відстрочений контроль рівнів сформованості показників професійної компетентності .
Висновки до
розділу ВИСНОВКИ ДОДАТКИ . Додаток А. Права і обов'язки молодшого інспектора ВНіБ . Додаток Б. Головні компоненти поняття "професійна компетентність" Додаток В. Структура професійної компетентності молодшого інспектора ВНіБ .
Додаток Д. Зразки анкет . Додаток Е. Компоненти професійної компетентності молодшого інспектора ВНіБ КВУ, їх критерії та показники у процесі фахової підготовки .
Додаток Ж. Профіль компетентності молодшого інспектора ВНіБ . Додаток З. Щоденник практики (стажування) Додаток И. Щоденник індивідуальної форми обліку рівня досягнення мінімальних стандартів фахової компетентності .
Додаток К. Ситуативні задачі з фахової підготовки для використання під час проведення практичних занять та перевірки сформованості у слухачів установок "динамічної безпеки" і рівня професійної усталеності: уміння приймати рішення в екстремальних ситуаціях
Додаток Л. Положення про систему оцінювання знань та умінь слухачів з фахової підготовки
Додаток М. Форми, методи і засоби формування професійної компетентності .
Додаток Н. Індивідуальний план-щоденник слухача з фахової підготовки
Додаток П. Діагностика рівня сформованості професійної самосвідомості .
Додаток Р. Анкета для проведення діагностування на етапі відстроченого контролю
Додаток С. Акти реалізації . СПИСОК