ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичне обґрунтування проблеми становлення професійної компетентності студентів факультету дошкільної освіти у ВНЗ на засадах акмеологічного підходу
1.1. Акмеологічний підхід до дослідження проблеми професійної компетентності майбутніх педагогів
1.2. Сутність і структура професійної компетентності майбутніх
вихователів у науковій літературі з точки зору акмеологічного
підходу
1.3. Акмеологічне проектування як спосіб реалізації акмеологічного
підходу до формування професійної компетентності майбутніх
вихователів дошкільних навчальних закладів
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. Експериментальна перевірка технології формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у ВНЗ.
2.1. Загальні питання організації і проведення педагогічного експерименту.
2.2. Впровадження технології формування професійної компетентності студентів ВНЗ на засадах акмеологічного підходу
2.3. Аналіз результатів педагогічного експерименту
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922