Ви є тут

Організація самостійної позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів США

Автор: 
Сулим-Карлір Ірина Федорівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000340
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ США.
1.1.Сутність і значення самостійної позааудиторної роботи студентів у навчальному процесі американських педагогічних коледжів.
1.2.Методологічні основи організації самостійної позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів США.
1.3.Структурування змісту освіти в процесі організації самостійної позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів США .
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ США.
2.1.Індивідуальні програми для самостійної позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів США
2.2.Форми, методи та моделі організації самостійної позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів
2.3.Дистанційне навчання як форма організації позааудиторної навчальної діяльності студентів педагогічних коледжів США.
2.4.Керівництво та оцінювання самостійної позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів США
2.5.Формування професійно-педагогічних умінь студентів педагогічних коледжів США в процесі самостійної позааудиторної роботи.
2.6.Шляхи та умови ефективного застосування в педагогічній освіті України американського досвіду організації самостійної позааудиторної роботи студентів.
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК