ЗМІСТ
ВСТУП_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
РОЗДІЛ ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
1.1. Історико-педагогічний аспект проблеми професійної спрямованості навчання в зарубіжній педагогіці _ _ _ _ _ _
1.2. Проблема професійної спрямованості навчання в історії розвитку вітчизняної думки _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
1.3. Науково-теоретичні основи професійної спрямованості навчання _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Висновки до першого
розділу _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
РОЗДІЛ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ В МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.1. Діагностика стану забезпечення професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в практиці роботи медичних коледжів _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.2. Особливості організації викладання предметів природничо-математичного циклу в медичних коледжах _
2.3. Модель професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі _
Висновки до другого
розділу_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
3.1. Організація і методика проведення формувального експерименту _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
3.2. Аналіз результатів формувального експерименту з проблеми дослідження _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Висновки до третього
розділу_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ВИСНОВКИ_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ДОДАТКИ_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ СПИСОК
- Київ+380960830922