ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ВВІЧЛИВОСТІ У ДИСКУРСІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ ІНТЕРНЕТ-ФОРУМІВ.
1.1. Підходи до дослідження феномену ввічливості 1.1.1. Дослідження феномену ввічливості у гуманітарних науках.1.1.2. Лінгвістичні підходи до дослідження феномену ввічливості .1.1.3. Дослідження феномену ввічливості з позицій когнітивно-комунікативної парадигми.
1.2. Дискурс як простір втілення стратегій ввічливості1.3. Особливості дискурсу Інтернет-форумів.1.4. Специфіка підтримки "обличчя" комунікантів у дискурсі німецькомовних Інтернет-форумів.
1.5. Концепт ВВІЧЛИВІСТЬ як основа реалізації стратегій ввічливості у дискурсі німецькомовних Інтернет-форумів
1.5.1. Концепт ВВІЧЛИВІСТЬ як ментальне утворення у свідомості користувачів Інтернет-форуму.
1.5.2. Вербалізація концепту ВВІЧЛИВІСТЬ у лексемах німецької мови
1.5.3. Понятійні та ціннісні особливості вербалізації концепту ВВІЧЛИВІСТЬ у дискурсі німецькомовних Інтернет-форумів
Висновки до
розділу І.
РОЗДІЛ ІІ. МОВЛЕННЄВА РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ПОЗИТИВНОЇ ВВІЧЛИВОСТІ У ДИСКУРСІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ ІНТЕРНЕТ-ФОРУМІВ
2.1. Позитивна ввічливість у дискурсі німецькомовних Інтернет-форумів.
2.2. Мовленнєві особливості реалізації неетикетної позитивної ввічливості.
2.2.1. Стратегія надання уваги адресату2.2.2. Стратегія перебільшення дружнього ставлення до адресата2.2.3. Стратегія підкреслення власної цікавості заради адресата2.2.4. Стратегія прагнення згоди.2.2.5. Стратегія жартування.2.2.6. Стратегія турботи щодо потреб адресата2.2.7. Стратегія пропонувань і обіцянок2.2.8. Стратегія ствердження оптимістичності у стосунках2.2.9. Стратегія підкреслення взаємної зацікавленості мовця і адресата
2.2 Стратегія задовольняння потреб адресата.2.3. Мовленнєві особливості реалізації етикетної позитивної ввічливості: стратегія уникнення незгоди
2.4. Мовленнєві особливості реалізації стратегій позитивної ввічливості змішаного типу.
2.4.1. Стратегія ствердження групової ідентичності2.4.2. Стратегія маніфестації спільності з адресатом2.4.3. Стратегія маніфестації спільності діяльностіВисновки до
розділу ІІ
РОЗДІЛ ІІІ. МОВЛЕННЄВА РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ НЕГАТИВНОЇ ВВІЧЛИВОСТІ У ДИСКУРСІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ ІНТЕРНЕТ-ФОРУМІВ
3.1. Негативна ввічливість у дискурсі німецькомовних Інтернет-форумів3.2. Мовленнєві особливості реалізації неетикетної негативної ввічливості.
3.2.1. Стратегія ненав'язливості3.2.2. Стратегія маніфестації песимізму.3.2.3. Стратегія маніфестації поваги.3.2.4. Стратегія вибачення3.2.5. Стратегія заперечення примусу3.3. Мовленнєві особливості реалізації етикетної негативної ввічливості
3.3.1. Стратегія використання імпліцитних МА.3.3.2. Стратегія применшення необхідної уваги адресата.3.3.3. Стратегія деперсоніфікації3.3.4. Стратегія апеляції до норми.3.4. Мовленнєві особливості реалізації стратегій негативної ввічливості змішаного типу: стратегія використання іменникового стилю.
Висновки до
розділу ІІІЗагальні висновки Список
- Київ+380960830922