ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ І НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЮ ФАХОВОЮ ЛІТЕРАТУРОЮ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ 1.1. Характеристика базових понять дослідження 1.2. Проблема професійної підготовки майбутніх інженерів у педагогічній теорії
1.3. Самостійна робота з іноземною фаховою літературою у професійній підготовці майбутніх фахівців
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ СУЧАСНИЙ СТАН ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ І НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЮ ФАХОВОЮ ЛІТЕРАТУРОЮ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ 2.1. Сучасний стан сформованості умінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у студентів вищих технічних навчальних закладів III - IV рівнів акредитації
2.2. Особливості формування умінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх інженерів
2.3. Відбір змісту самостійної роботи майбутніх інженерів з іноземною фаховою літературою
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ ПРОЕКТУВАННЯ Й ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ І НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЮ ФАХОВОЮ ЛІТЕРАТУРОЮ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ 3.1. Проектування технології формування умінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх інженерів
3.2. Експериментальна перевірка ефективності формування умінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх фахівців:
3.2.1. Етапи та методика проведення експериментальної роботи
3.2.2. Аналіз результатів педагогічного експерименту
Висновки до
розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК