ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1. Аналіз цілей, змісту, структури і засобів діяльності сучасного вчителя початкових класів
1.1. Проблема наступності в навчанні та підготовка до її реалізації майбутніх учителів початкових класів
1. Поняття готовності до виконання професійної діяльності, його структура й складові
1. Сучасний профіль спеціальності "учитель початкових класів" та місце в ньому готовності використовувати персональний комп'ютер як засіб навчальної діяльності
1. Ретроспективно-сутнісний аналіз проблеми формування готовності майбутнього учителя до використання інформаційно-комунікаційних технологій
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИКОРИСТОВУВАТИ ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП'ЮТЕР ЯК ЗАСІБ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2. Складові змісту навчання майбутніх учителів початкових класів
2.1. Сучасні технічні засоби навчання, їх педагогічно суттєві характеристики
2. Акмеологічні підходи до поняття готовності застосування у професійній діяльності певного засобу або групи засобів
2. Методичні особливості формування готовності майбутніх учителів початкових класів використовувати персональний комп'ютер як засіб навчальної діяльності
2. Модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів використовувати персональний комп'ютер як засіб навчальної діяльності
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВИКОРИСТОВУВАТИ ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП'ЮТЕР ЯК ЗАСІБ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
3. Планування і проведення педагогічного експерименту
3. Результати педагогічного експерименту їх опрацювання та аналіз
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922