ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДО ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Базові поняття дослідження . 1.2. Ретроспективний аналіз досвіду підготовки майбутніх дизайнерів в Україні та за кордоном
1.3. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх дизайнерів до викладацької діяльності як проблема сучасної професійної освіти .
ВИСНОВКИ до першого
розділу .
РОЗДІЛ ІІ. СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДО ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Практика підготовки дизайнерів в освітньому полі України 2.2. Модель підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах до викладацької діяльності
2.3. Готовність майбутніх дизайнерів до викладацької діяльності
ВИСНОВКИ до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ І РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МОДЕЛІ
3.1. Методика формувального експерименту з підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах до викладацької діяльності.
3.2. Ефективність результатів формувального експерименту
ВИСНОВКИ до третього
розділу . ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК
- Київ+380960830922