ЗМІСТ ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВНЗ.
1. Загальнотеоретичні аспекти психології особистості. 1. Психологічні особливості студентського віку. 1. Становлення професійних особливостей особистості майбутнього психолога та педагога як суб'єктів педагогічної діяльності.
1. Поняття про професіоналізм як інтегративну характеристику діяльності майбутнього психолога та педагога.
1. Соціально-психологічні проблеми розвитку особистості студентів та проблеми організації психологічних служб ВНЗ
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВНЗ.
2. Структура і процедура експериментального дослідження 2. Методи дослідження особистісно-професійних особливостей студентів психолого-педагогічних спеціальностей
2. Обґрунтування тренінгу особистісно-професійного зростання студентів психолого-педагогічних спеціальностей
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВНЗ.
3. Динаміка розвитку особистісно-професійних особливостей студентів контрольних груп психолого-педагогічних спеціальностей у процесі навчання у ВНЗ.
3. Динаміка розвитку особистісно-професійних особливостей студентів експериментальних груп психолого-педагогічних спеціальностей у процесі навчання у ВНЗ.
3. Аналіз динаміки розвитку особистісно-професійних особливостей студентів психолого-педагогічних спеціальностей у процесі навчання.
Висновки до третього
розділу ВИСНОВКИ СПИСОК
- Київ+380960830922