ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ ОСВІТИ ДО ПРОГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬ-НОСТІ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1. Специфіка управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів
1. Зміст і критерії успішності прогностичної діяльності керівників загальноосвіт-ніх навчальних закладів .
1. Психологічна готовність керівників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності
1. Психологічні проблеми підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності в умовах післядипломної освіти .
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ПРОГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2. Організація та методика дослідження
2. Рівні успішності прогностичної діяльності керівників загальноосвітніх нав-чальних закладів .
2. Рівні розвитку компонентів психологічної готовності керівників загально-освітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності .
2. Соціально-демографічні показники керівників загальноосвітніх навчальних закладів та успішність прогностичної діяльності .
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ КЕРІВ-НИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ПРОГНОСТИЧ-НОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
3. Психологічне обґрунтування змісту підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності
3. Програма психологічної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності
3. Оцінка ефективності впровадження програми психологічної підготовки керів-ників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності .
Висновки до третього
розділу .
ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922