ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ І. Превентивне виховання учнів початкових класів у процесі набуття ними життєвої компетентності як педагогічна проблема
1.1. Теоретико-методологічні засади превентивного виховання учнів початкових класів
1.2. Аналіз відхилень у поведінці дітей молодшого шкільного віку та чинники, що їх детермінують.
1.3. Дослідження стану превентивного виховання учнів початкових класів у контексті їхньої життєвої компетентності в педагогічній практиці.
1.4. Моделювання процесу превентивного виховання учнів початкових класів у контексті їхньої життєвої компетентності
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ. Організаційно-методичні умови ефективності превентивного виховання учнів початкових класів у контексті їхньої життєвої компетентності.
2.1. Удосконалення змісту, форм і методів превентивного виховання учнів початкових класів
2.2. Застосування інтерактивних технологій превентивного виховання молодших школярів.
2.3. Системна підготовка вчителя до превентивної роботи з учнями початкової школи
2.4. Результат експерименту і впровадження його у практику
Висновки до другого
розділу.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922