ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………………
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ АВТОНОМНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В
ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ ……………………………………………………
1.1. Проблема автономності особистості в психолого-педагогічних дослідженнях
………………………………………………….……
1.2. Психологічний аналіз розвитку автономності особистості в періоді юності
………………………………….…………………….
1.3. Соціально-психологічні умови розвитку особистості в юнацькому віці
……………………………………………………
1.4. Модель розвитку автономності особистості в юнацькому віці
Висновки до
розділу …………………………………………………
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНОВЛЕННЯ АВТОНОМНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ
ВІЦІ …….
2.1. Організація, методи та методики дослідження автономності особистості в
періоді юності …
2.2. Типи та динаміка автономної-залежної саморегуляції особистості в юнацькому
віці ………………………………………
2.3. Соціально-психологічні умови розвитку автономності особистості юнаків та
юнок………………………………………
Висновки до
розділу ………………………….………………………
РОЗДІЛ
ФОРМУВАННЯ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЯ АВТОНОМНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
……………………………….
3.1. Теоретичне обґрунтування формування та психокорекції автономності
особистості в періоді юності ……………………….
3.2. Змістові та процесуальні аспекти експерименту з формування та
психокорекції автономності особистості у юнацькому віці в контексті сімейних
взаємостосунків ………………………………
3.3. Результати формувального експерименту з розвитку та психокорекції
автономності особистості в юнацькому віці ……….
Висновки до
розділу …………………………………………………….
ВИСНОВКИ ………………………………………….……….……………….
ДОДАТКИ…………………………………………………………………
СПИСОК
- Київ+380960830922