ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………….………………………
РОЗДІЛ
Теоретичні ЗасАДи дослідження проблеми чуйності
1.1. Етимологічно-семантичний аналіз морально-психологічного поняття
“чуйність”…………………………………………………………………….….
1.2. Проблема чуйності в історії філософсько-психологічної думки………
1.3. Онтогенетичний аспект дослідження проблеми чуйності ……………
Висновки до
розділу……………………………………………………….…….
Розділ
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧУЙНОСТІ ТА ЧИННИКІВ ЇЇ РОЗВИТКУ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ
ВІЦІ
2.1. Програма і методика дослідження чуйності та чинників її розвитку у
старшокласників……………………………………………………………….…
2.2. Емпіричне дослідження компонентів та рівнів розвитку чуйності у ранньому
юнацькому віці ………………………………………………………
2.3. Психолого-педагогічні чинники розвитку чуйності
старшокласників
Висновки до
розділу…………………………………………………………….
Розділ
формування чуйності у ранньому юнацькому віці
3.1. Психологічна програма розвитку чуйності у старшокласників.……….
3.2. Соціально-психологічний тренінг формування чуйності
у ранньому юнацькому віці …………….……………………………………
3.3. Якісні показники розвитку чуйності в учнів експериментальної
та контрольної груп…………………………………………………….…….…
3.4. Корекційно-профілактична робота психолога з педагогами та
батьками……………….
Висновки до
розділу…………………………………………………….…….
ВИСНОВКИ …………………………………………………………….………
СПИСОК
- Київ+380960830922