ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УПРАВЛІНЦІВ НАВЧАЛЬНИХ
ЗАКЛАДІВ
1.1. Проблема професійної підготовки магістрів управління навчальним закладом у
педагогічній теорії і практиці
1.2. Аналіз базових понять дослідження _
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
МАГІСТРІВ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ НА
ЗАСАДАХ РЕФЛЕКСИВНОГО ПІДХОДУ
2.1. Критерії готовності майбутніх управлінців навчальних закладів до
рефлексивного управління
2.2. Дослідно-експериментальна модель педагогічних умов професійної підготовки
магістрів управління навчальним закладом на засадах
рефлексивного підходу
Висновки до
розділу _
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ
ПІДГОТОВКИ
МАГІСТРІВ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
НА ЗАСАДАХ РЕФЛЕКСИВНОГО ПІДХОДУ
3.1. Організація та хід експериментального дослідження ефективності моделі
педагогічних умов професійної підготовки магістрів управління навчальним
закладом на засадах рефлексивного підходу
3.2. Результати експериментального дослідження
Висновки до
розділу _
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ _
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922