Ви є тут

Символічні властивості початкових сполучень приголосних у сучасній німецькій мові

Автор: 
Найдеш Ольга Василівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005043
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК УЧЕННЯ ПРО ЗВУКОВУ СИСТЕМУ МОВИ
ТА ЇЇ ОДИНИЦІ
1.1. Різні форми вияву значимого звука
1.1.1. Звуки мови дітей – дитячий лепет
1.1.2. Поняття звука у музиці та літературі
1.1.3. Ранні тлумачення звукового символізму
1.2. Формування учення про фонему
1.2.1. Учення Бодуена де Куртене про фонему
1.2.2. Класичні східно- і західноєвропейські лінгвістичні школи про поняття
фонеми
1.2.3. Порівняльний аналіз фонемного вчення у структурній лінгвістиці
1.3. Формування вчення про фонестему
1.4. Основні поняття фоносемантики та їх взаємозв’язок
1.4.1. Явище звуконаслідування у звукозображальному процесі
1.4.2. Звукосимволізм як складова звукозображального процесу
1.4.3. Синестезія як додаткова модальність до звукосимволізму
1.5. Методика дослідження
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ОБ’ЄКТИВНІ ТА СУБ’ЄКТИВНІ СИМВОЛІЧНІ ЗНАЧЕННЯ ПОЧАТКОВИХ СПОЛУЧЕНЬ
ПРИГОЛОСНИХ У СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКІЙ МОВІ
2.1. Об’єктивний і суб’єктивний звуковий символізм
2.2. Об’єктивні і суб’єктивні фоносемантичні властивості звукосполучень
2.2.1. Об’єктивні символічні значення звукосполучень фонестемної лексики
2.2.1.1. Розподіл фонестемної лексики за частотою вживання
2.2.1.2. Розподіл фонестемної лексики за морфологічними підкласами
2.2.1.3. Розподіл фонестемної лексики за стилістичними підкласами
2.2.1.4. Розподіл фонестемної лексики за семантичними підкласами
2.3. Експериментальне вивчення фоносемантичних властивостей мов
2.3.1. Суб’єктивні символічні значення фонестем. Експеримент
2.3.2. Результати проведених експериментів
2.4. Відповідність між об’єктивними і суб’єктивними властивостями досліджуваних
фонестем
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ФУНКЦІОНУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ ПРИГОЛОСНИХ ФОНЕСТЕМ У РІЗНОМОТИВНИХ
ТВОРАХ
НІМЕЦЬКОМОВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
3.1. Аналіз фоносемантичних особливостей тексту
3.2. Аналіз творів німецької художньої прози і поезії
3.2.1. Мінорність творів В. Бределя та закономірність уживання в них фонестем з
фонемами [l] та [r]
3.2.2. Прозові твори мінорного мотиву різних німецьких письменників
3.2.3. Порівняння поетичних творів різного мотивного змісту
3.3. Аналіз прозових і поетичних творів австрійської літератури
3.3. Порівняння фонестемного складу різномотивних прозових творів
3.3.2. Особливості функціонування фонестем в поетичних творах
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК