Ви є тут

Технологія підготовки майбутніх учителів математики до організації взаємонавчання учнів основної школи

Автор: 
Карплюк Світлана Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005219
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИчні засади організації
взаємонавчання
Становлення та розвиток проблеми взаємонавчання: історико-педагогічний
аспект
Теоретичні та практичні підходи до організації колективного навчання в сучасній
науковій літературі
Категорія "взаємонавчання" та її місце у структурі педагогічних
знань
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2.
розробка технології підготовки майбутніх учителів математикИ до ОРГАНІЗАЦІЇ
взаємонавчання учнів основної
школи.
Обґрунтування технологічного підходу до розробки технології підготовки
майбутніх учителів математики до організації взаємонавчання учнів основної
школи
Етапи реалізації технології підготовки майбутніх учителів математики до
організації взаємонавчання учнів основної
школи
Психолого-педагогічні умови ефективного застосування розробленої авторської
технології.
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ розробленої ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ
МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОНАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ
ШКОЛИ.
Визначення рівня підготовки вчителів математики до організації взаємонавчання
учнів основної школи
Аналіз результатів формувального етапу експерименту
Висновки до третього
розділу.
ЗАГАЛЬНІ
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК