ЗМІСТ
ВСТУП
.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ У ПСИХОЛОГІЇ
……
1.1. Сутність задачного підходу ………….……………………………
1.2. Психологічна теорія навчальних задач та її критичний аналіз …
1.3. Визначення дефініцій та концептів дослідження ……….…….…
Висновки до
розділу …….………………….…………………….…….
РОЗДІЛ 2. ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ТА
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ …….….…………………………………………….
2.1. Психологічне проектування системи навчальних задач у контексті особистісно
зорієнтованого навчання ………….……………….
2.2. Системно-психологічний аналіз етапів формування та розв’язування
навчальних задач ………….……………….…………………
2.3. Принципи та організація діяльності вчителя з психологічного проектування
системи навчальних задач …….…………………………….
Висновки до
розділу ………………………………….……………….
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ
СИСТЕМИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ ЗА ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
……………………………………………
3.1. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту
з психологічного проектування вчителем системи навчальних задач
……………………………………………………………….
3.2. Ефективність психологічного проектування вчителем навчальних задач у
контексті підвищення його професійної компетентності ……………
3.3. Процесуальна і підсумкова результативність системи психологічного
проектування наступності навчальних задач за інноваційного навчання
3.3.1. Методика розвивальної взаємодії вчителя і учнів при психологічному
проектуванні системи навчальних задач (процесуальні показники)
3.3.2. Зростання інтелектуального та особистісного потенціалу учнів у процесі
модульно-розвивальної взаємодії як результат застосування вчителем системи
навчальних задач ……….…….……………………
Висновки до
розділу ………………….…….…………………….…….
ВИСНОВКИ
.
ДОДАТКИ
.
Додаток А. Основні типи навчальних задач та їх характеристики …
Додаток Б. Психодидактична технологія повного функціонального циклу
модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів як системи навчальних задач
…………………………………………………….…………
Додаток В. “Тест-карта визначення ефективності психологічного проектування
вчителем системи навчальних задач” …………….…………
Додаток Д. Структурно-функціональна схема оргтехнологічного забезпечення
експерименту з психологічного проектування вчителем системи навчальних задач
……………………………………………………
Додаток Е. Співвідношення компонентів професійної компетентності вчителя при
психологічному проектуванні ним системи навчальних задач .
Додаток Ж. Зведені результати психолого-педагогічної експертизи (- рр.)
рівня ефективності психологічного проектування вчителем системи навчальних
задач за показниками тест-карти ……………
Додаток З. Експертна оцінка рівня ефективності психологічного проектування
вчителем Домарєвою Н. М. (математика) системи навчальних задач у - рр.
………………….…………….……………………….
Додаток К. Експертна оцінка рівня ефективності психологічного проектування
вчителем Пачашинською М. О. (українська мова) системи навчальних задач у
- рр. …….……………………………………….
Додаток Л. Зведені результати експертної оцінки рівня ефективності
психологічного проектування системи навчальних задач вчителями
ЗОШ І-ІІІ ступенів № м. Донецька (- рр.) ………………………
Додаток М. Динаміка рівнів ефективності психологічного проекттування вчителями
експериментальних і контрольних шкіл системи навчальних задач
……………………………………………………………….
Додаток П. Психолого-педагогічна експертиза ефективності розвивальної взаємодії
вчителя та учнів …………………….…………………
Додаток Р. Зведені результати ефективності психолого-педагогічних умов
модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів під час психологічного
проектування вчителем системи навчальних задач (- рр.; вибірка
учителів, учнів) …………………………………
Додаток С. Експериментальні та контрольні школи у порівнянні вихідних
параметрів експериментування із статистикою його етапів і термінів,
результатами ефективності психологічного проектування вчителями системи
навчальних задач ………………………………………….
Додаток Т. Зведені результати інтелектуального тестування учнів у
експериментальних школах (вибірка осіб) ………………………………
Додаток У. Зведені результати дослідження особистісної адатованості учнів у
експериментальних школах (вибірка осіб) …….………………
Додаток Ф. Акти реалізації
СПИСОК
- Київ+380960830922