ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ПРЕДМЕТ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Стан досліджуваної проблеми в практиці та теорії навчання математики у
вітчизняних школах та за кордоном ….……………
1.2. Психолого-педагогічні та методичні основи навчання математики в класах
економічного профілю …………………………
1.3. Модель діяльності суб’єктів процесу навчання математики в класах
економічного профілю …………………………………………
Висновки до першого
розділу …………………………………………
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В КЛАСАХ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
2.1. Планування роботи вчителя математики в класах економічного профілю
2.2. Зміст і особливості вивчення теоретичного матеріалу з алгебри та початків
аналізу в класах економічного профілю …………….
2.3. Формування практичних вмінь і навичок розв’язування задач економічного
змісту ………………………………………………….
2.4. Контроль та оцінювання результатів навчання ………………
2.5. Використання ІКТ у процесі вивчення економічних питань курсу алгебри та
початків аналізу в класах економічного профілю ……….
2.6. Організація, проведення і аналіз результатів експериментальної перевірки
розробленої методики……………………………………
Висновки до другого
розділу ………………………………………….
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………….…
СПИСОК
- Київ+380960830922