ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНІЙ ПРАКТИЦІ
1. .Тезаурус проблеми дослідження
1. . Генезис ідей педагогічної інноватики у вітчизняній та зарубіжній педагогіках .
1. .Сутність та особливості використання інноваційних технологій
у професійній підготовці майбутніх учителів
1.4.Навчальні комплекси як центри інноваційного забезпечення
розвитку системи педагогічної освіти .
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
ІННОВАЦІЙНА ПІДГОТОВКА В СИСТЕМІ ВИЩОЇ
НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
2.1. Інноваційна підготовка вчителя як наукова проблема .
2.2. Основні тенденції розвитку інноваційних освітніх процесів
у практиці сучасної вищої школи
2.3. Методологічні підходи дослідження інноваційної підготовки
майбутніх учителів в умовах навчально-науково-педагогічного
комплексу .
2.4.Система інноваційної підготовки в ННПК
та її структурний аналіз
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ .
РОЗДІЛ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В НАВЧАЛЬНО-НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОМПЛЕКСІ
ЯК ІННОВАЦІЙНІЙ ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ . .3.1. Різні підходи до моделювання інноваційних освітніх
процесів 3.2. Концептуальна модель системи інноваційної підготовки
майбутніх учителів в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів.3.3. Педагогічні умови інноваційної професійної підготовки майбутніх учителів у навчальних закладах, об'єднаних у комплекси ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА АПРОБАЦІЯ СИСТЕМИ
ІННОВАЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ННПК 4.1. Організація експериментальної роботи в умовах ННПК 4.2. Шляхи та етапи інноваційної підготовки в педагогічному комплексі. 4.3. Технології реалізації професійного становлення майбутнього
вчителя як суб'єкта ННПК. 4.4. Діагностика готовності майбутніх учителів до інноваційної
діяльності в умовах ННПК. 4.5. Системний аналіз експериментального компонента
дослідженняВИСНОВКИ ДО ЧЕТВЕРТОГО
РОЗДІЛУ .ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .СПИСОК
- Київ+380960830922