Ви є тут

Система підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності

Автор: 
Мартиненко Світлана Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000162
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ .
1.1. Професійна діяльність учителя як об'єкт наукових досліджень
1.2. Проблема педагогічної діагностики в зарубіжних і вітчизняних дослідженнях
1.3. Сутність, зміст і функції педагогічної діагностики у професійній діяльності вчителя .
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ. СТАН ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ .
2.1. Вчитель початкових класів як суб'єкт діагностичної діяльності
2.2. Аналіз труднощів у діагностичній діяльності вчителів початкових класів.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
3.1. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до діагностичної діяльності
3.2. Характеристика моделі системи підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діагностики.
3.3. Умови реалізації експериментальної моделі підготовки майбутніх учителів до діагностичної діяльності.
Висновки до третього
розділу .
РОЗДІЛ IV. ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Методика формувального експерименту
4.2. Мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх учителів початкових класів до діагностичної діяльності.
4.3. Оволодіння когнітивним компонентом діагностичної діяльності.
4.4. Технології засвоєння операційно-змістового компонента педагогічної діагностики
4.5. Теоретико-методична підготовка студентів до діагностичної діяльності у процесі вивчення елективних курсів з педагогіки і науково-дослідницької роботи .
4.6. Удосконалення діагностичної підготовки майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики
Висновки до четвертого
розділу
РОЗДІЛ V. АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
5.1. Характеристика критеріїв і показників готовності майбутніх учителів до діагностичної діяльності
5.2. Моніторинг індивідуального оволодіння студентами діагностичною діяльністю
5.3. Аналіз відтермінованого володіння діагностичною діяльністю молодими вчителями-учасниками формувального експерименту
Висновки до п'ятого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ .
СПИСОК