Ви є тут

Теоретико-методичні засади художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання

Автор: 
Оршанський Леонід Володимирович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000292
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ХУДОЖНЬО-ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Стан і перспективи підготовки вчителів трудового навчання на сучасному етапі реформування вищої педагогічної школи . . . . . . . . . . . .
1.2. Ступенева освіта та проблема оновлення змісту підготовки вчителів трудового навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Художньо-трудова підготовка вчителів трудового навчання в контексті відродження національної культури . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до
розділу 1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 2. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ХУДОЖНЬО-ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Традиції декоративно-ужиткового мистецтва та їх вплив на формування особистості . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Педагогічна модель та зміст художньо-трудової підготовки вчителів трудового навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Національне виховання майбутніх учителів трудового навчання засобами декоративно-ужиткового мистецтва . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до
розділу 2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА В ХУДОЖНЬО - ТРУДОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. .
3.1. Сутність розвитку творчої особистості студента у процесі художньо-трудової діяльності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2. Художньо-трудова діяльність як чинник формування творчих умінь і здібностей студентів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до
розділу 3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 4. НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ХУДОЖНЬО-ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1. Методика використання педагогічних технологій у процесі художньо-трудової підготовки студентів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.2. Проектно-технологічна система підготовки майбутніх учителів трудового навчання у галузі декоративно-ужиткового мистецтва. . . . . .
Висновки до
розділу 4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 5. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ МОДЕЛІ ХУДОЖНЬО-ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. . . . . .
5.1. Діагностування рівня художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.2. Реалізація педагогічної моделі художньо-трудової підготовки студентів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. . . . . . . . . . . . . . .
5.3. Результати експериментального дослідження й оцінка ефективності художньо-трудової підготовки майбутніх вчителів трудового навчання. .
Висновки до
розділу 5. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .СПИСОК