З М І С Т
ВСТУП.
РОЗДІЛ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА
ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІКИ В УНІВЕРСИТЕТІ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА -
1.1. Феноменологія професійно - педагогічної підготовки
майбутнього викладача економіки в умовах вітчизняних
соціально-економічних реалій
1.1.1. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього викладача
економіки як соціокультурне явище
1.1.2. Впровадження професійно-педагогічної підготовки викладача
економіки у вітчизняних університетах непедагогічного профілю
1.2.Професійно - педагогічна підготовка викладача профільних
дисциплін в системі багатоступеневої освіти як предмет
теоретичного аналізу .
1.2.1. Аналіз тенденцій багатоступеневої професійно-педагогічної
підготовки майбутнього викладача у зарубіжному досвіді.
1.2.2. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутнього
викладача у світлі зарубіжних освітніх концепцій .
1. Індивідуально-креативний підхід до актуалізації професійно -
педагогічного потенціалу майбутнього викладача економіки
в процесі формування його готовності до творчої
педагогічної діяльності
1.3.1.Етимологія та логіко-методологічний аналіз поняття
"професійний потенціал".
1.3.2. Ідеї індивідуально-креативного підходу до формування
професійно - творчої готовності майбутнього
.викладача економіки
1.3.3. Сутність готовності майбутнього викладача економіки до
творчої педагогічної діяльності як результат професійної
підготовки в університеті непедагогічного профілю
Висновки з першого
розділу.
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ТВОРЧОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІКИ-
2.1. Загальнонаукові та конкретно-наукові методологічні підходи
до розв'язання проблеми дослідження.
2.1.1. Методологічні орієнтири дослідження.
2.1.2. Історичні витоки дослідження творчого потенціалу
особистості
2.2. Творчий педагогічний потенціал майбутнього викладача
економіки як об'єкт наукових досліджень
2.2.1.Науковий підхід до визначення сутності поняття
"творчий потенціал особистості ".
2.2.2. Творчий педагогічний потенціал майбутнього викладача
економіки як психолого - педагогічний феномен.
2.3.Рефлексивна обумовленість творчого педагогічного
потенціалу майбутнього викладача економіки.
Висновки з другого
розділу .
РОЗДІЛ КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІКИ -
3.1.Концепція формування творчого педагогічного потенціалу
майбутнього викладача економіки в умовах університетської освіти.
3.1.1. Студент у просторі університетської освіти
3.1.2. Модель формування творчого педагогічного
потенціалу майбутнього викладача економіки
3.2.Структурно-компонентний аналіз творчого педагогічного
потенціалу майбутнього викладача економіки
3.3.Критерії та рівні актуалізації творчого педагогічного
потенціалу майбутнього викладача економіки
Висновки з третього
розділу.
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ
ТВОРЧОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІКИ В УНІВЕРСИТЕТІ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ . -
4.1. Креативне середовище університетської освіти як засада
формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього
викладача економіки.
4.2. Принципи процесу формування творчого педагогічного
потенціалу майбутнього викладача економіки у системі
бінарної професійно-педагогічної підготовки.
4.3. Основні напрями та стадії реалізації механізму актуалізації
творчого педагогічного потенціалу студента, майбутнього
викладача економіки, в креативному середовищі психолого-
педагогічної підготовки.
4.3.1.Методика проведення експериментальної роботи.
4.3.2. Інформаційно-комунікативна співтворчість у системі
" викладач - студент" як особливість професійної
самоактуалізації студента
4.4. Динаміка підвищення творчого педагогічного потенціалу
майбутнього викладача економіки в умовах експерименту
Висновки з четвертого
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922