З М І С Т
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ .ВСТУП .
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ
ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ 1.1.Генезис, еволюція та сучасні тенденції розвитку конкурентних
відносин 1.2.Науково-практичні підходи до стратегічного управління
конкурентоспроможністю продукції підприємства 1.3.Прикладний інструментарій системної реалізації стратегій
конкурентоспроможності продукціїВисновки до
розділу
Розділ 2. АНАЛІЗ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ТА
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ В ГАЛУЗІ ВИРОБНИЦТВА БЕЗАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ.2.1.Характеристика конкурентного середовища.2.2.Аналіз результативності менеджменту конкурентоспроможності
продукції.2.3.Закономірність залежності між ефективністю виробничої системи
і конкурентними стратегіямиВисновки до
розділу
Розділ 3. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ
ЗА ПРИНЦИПАМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ЕКОСИСТЕМИ 3.Гармонізація інтересів зацікавлених сторін як стратегія підвищення конкурентоспроможності продукції .3.Адаптивна модель управління конкурентоспроможністю продукції
за стратегією коеволюціїВисновки до
розділу ВИСНОВКИ ДОДАТКИ .СПИСОК
- Київ+380960830922