ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи функціонування молокопереробної галузі в ринковому середовищі1.1. Сутність молокопродуктового підкомплексу та особливості його функціонування в ринковому середовищі1.2. Маркетинг, як умова реалізації ідей бізнес-плану та ринкової поведінки підприємства Висновки до
розділу
Розділ 2. Економічна оцінка заготівельної і збутової діяльності молокопереробних підприємств2.1. Характеристика молокопродуктового підкомплексу Миколаївської області2.2. Оцінка діючої системи забезпечення молокопереробних підприємств сировиною та іншими ресурсами.2.3. Аналіз каналів збуту продукції та асортиментної політики молокопереробних підприємств Висновки до
розділу
Розділ 3. Основні напрямки вдосконалення заготівельної та збутової діяльності молокопереробних підприємств3.1. Опрацювання і вибір ринкової стратегії молокопереробного підприємства3.2. Обґрунтування структурної моделі організації системи маркетингу на підприємстві3.3. Здійснення заходів по забезпеченню логістизації маркетингової діяльностіВисновки до
розділуВисновкиДодаткиСписок
- Київ+380960830922