Ви є тут

Формування фінансової стратегії підприємства поштового зв'язку

Автор: 
Жаданова Юлія Олексіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003618
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
С.
ВСТУП
Розділ 1. Теоретичні засади розробки та реалізації стратегії розвитку
операторів поштового зв’язку
1.1.
Визначення підходів вітчизняних та зарубіжних авторів щодо поняття „стратегія”
та процесу стратегічного планування
1.2.
Теоретичні підходи щодо формування стратегій підприємства в умовах фінансової
кризи
1.3.
Аналіз напрямів розвитку УДППЗ "Укрпошта" та найбільших операторів поштового
зв’язку країн світу
Висновки до першого
розділу
Розділ 2. Економічне оцінювання формування та реалізації фінансової стратегії
поштового оператора
2.1.
Функції та структура механізму реалізації фінансової стратегії УДППЗ "Укрпошта"
2.2.
Економічна діагностика діяльності підприємства поштового зв’язку як інструмент
його фінансової стратегії
2.3.
Дослідження ефективності реалізації фінансової стратегії дирекцій УДППЗ
"Укрпошта"
2.4.
Обґрунтування політики управління оборотними активами для забезпечення
фінансової стратегії УДППЗ "Укрпошта"
Висновки до другого
розділу
Розділ 3. Методичні основи формування механізму реалізації
фінансової стратегії підприємств поштового зв’язку
3.1.
Передумови та перспективи факторингового обслуговування зовнішнього
фінансування оборотних активів підприємств
3.2.
Прикладні аспекти використання факторингу для формування оборотних коштів УДППЗ
"Укрпошта"
3.3.
Обґрунтування ефективності використання поштовим оператором схеми
факторингового обслуговування для фінансування неосновної діяльності
3.4.
Розробка варіантів побудови стратегічного альянсу УДППЗ "Укрпошта" та
банківської установи на ринку поштово-банківських послуг
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
Додатки
СПИСОК