ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ТА
ПРИБУТКОВОСТІ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
1.1. Генезис формування продажів і оцінки обсягів реалізації продукції
1. Збільшення доходу (виручки) як основний критерій формування прибутковості
підприємства
1.3. Використання основних показників прибутковості в управлінні
підприємством
1. Методологія аналізу виручки від реалізації продукції підприємства та
резерви її збільшення
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз стану ТА ПЕРСПЕКТИВ збільшення обсягів реалізації продукції
підприємств легкої промисловості
2.1. Динаміка розвитку ринку виробництва і реалізації товарів легкої
промисловості
2.2. Оцінка обсягів реалізації продукції підприємств легкої промисловості
2.3. Фактори впливу на вибір маркетингових каналів та форм продажів продукції
2.4. Структура системи планування маркетингу та логістичного забезпечення в
управлінні реалізацією продукції
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ОЦІНКИ ТА ЕФЕКТИВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ В
УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ
3.1. Розробка напрямів сучасної парадигми регулювання виробництва та реалізації
продукції підприємств легкої промисловості
3. Формування інструментів у механізмах регулювання реалізації продукції
3. Особливості розробки та формування інноваційних механізмів аналізу,
планування та управління обсягами реалізації продукції
3. Управління прибутковістю підприємства з використанням показників
ефективності функціонування каналів продажу
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922