ЗМІСТ
ВСТУП ………………………………………………………………….……….
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сутність та особливості стратегічного ціноутворення ……….…
1.2. Аналіз цінових стратегій ………………….………………………
1.3. Методичний підхід до стратегічного ціноутворення на машинобудівному
підприємстві ……….…
Висновки до
розділу ………………………………………………….
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ
НА МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
2.1. Аналіз ринку авіаційної продукції ………….…….
2.2. Дослідження процесу виробництва та реалізації авіадвигунобудівної
продукції ……………………………………….………
2.3. Оцінка стратегічного ціноутворення на підприємстві
ВАТ «Мотор Січ» ……………………………………………………….……
Висновки до
розділу …………………………………………………
Розділ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА МАШИНОБУДІВНИХ
ПІДПРИЄМСТВАХ
3.1. Урахування складності виробу при формуванні витратної
частини ціни ………………………………………………………………….
3.2. Використання комплексного підходу до проведення аналізу
при плануванні цінової діяльності на стратегічну перспективу ….……
3.3. Впровадження методичного підходу до стратегічного ціноутворення з
урахуванням особливостей використання підприємством ВАТ «Мотор Січ» контрактної
системи ………
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922