Ви є тут

Маркетинг виробничо-технічної продукції

Автор: 
Тєлєтов Олександр Сергійович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000529
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ЗМІСТ.
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОЇ
ПРОДУКЦІЇ В СИСТЕМІ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ
1.1. Сутність та місце маркетингу виробничо-технічної продукції
в системі промислового маркетингу.
1.2. Передумови зростання ролі маркетингу на промислових підприємствах
1.3. Становлення та розвиток маркетингу виробничо-технічної продукції.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВОГО
ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ'ЄКТ СИСТЕМНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
2.1. Системи маркетингу як різновид економічних систем
2.2. Моделі функціональної діяльності економічних систем, що самоорганізовуються.
2.3. Моделювання взаємообумовлених конкурентних відносин
маркетингових систем, що самоорганізовуються
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ .
РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В СФЕРІ РОЗРОБКИ ТА ВИПУСКУ ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
3.1. Сучасний стан та проблеми розвитку національного промислового виробництва.
3.2. Організація діяльності маркетингових служб на промислових підприємствах України.
3.3. Процеси конструктивної еволюції технічної продукції
в контексті маркетингових стратегій
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 3
РОЗДІЛ 4. МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ СТОСУНКІВ
ПОСТАЧАЛЬНИКІВ І СПОЖИВАЧІВ
ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ.
4.1. Довгострокові партнерські стосунки в промисловості.
4.2. Суб'єкти маркетингових партнерських стосунків
4.3. Маркетингові особливості партнерських стосунків у системі створення і споживання виробничо-технічної продукції.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 4
РОЗДІЛ 5. СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ.
5.1. Маркетингові дослідження на ринку виробничо-технічних товарів.
5.2. Планування інноваційного розвитку промислових
підприємств
5.3. Товарна політика та інноваційне управління асортиментом виробничо-технічної продукції.
5.4. Проблеми розробки комплексу маркетингу виробничо-
технічної продукції.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 5
РОЗДІЛ 6. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ
ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ
НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ.
6.1. Інформатизація систем управління маркетингом промислового
підприємства.
6.2. Методи та моделі оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах, що випускають виробничо-
технічну продукцію.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК