ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади формування ринку продукції скотарства
1.1. Науково-методологічні основи формування продовольчого ринку
1.2. Умови й чинники формування ринку продукції скотарства
1.3. Методика дослідження формування ринку продукції скотарства
Висновки до
розділу
Розділ 2. Сучасний стан розвитку ринку продукції скотарства і
продуктів її переробки
2.1. Формування попиту на продукцію скотарства
2.2. Виробництво м’ясо-молочної продукції.
2.3. Економічна ефективність виробництва продукції скотарства.
2.4. Стан функціонування підприємств переробної галузі
Висновки до
розділу 2.
Розділ 3. Шляхи та перспективи розвитку ринку продукції скотарства.
3.1. Розвиток інфраструктури регіонального ринку продукції скотарства.
3.2. Інтеграція виробництва і переробки продукції скотарства.
3.3. Вдосконалення державного регулювання розвитку м’ясо- молочного
скотарства та ринку його продукції.
3.4. Прогноз перспективних параметрів регіонального ринку продукції
скотарства.
Висновки до
розділу 3.
Висновки
Використана література
Додатки
Вступ
Актуальність
- Київ+380960830922