З М І С Т
Стор.
Вступ
.…….
Розділ 1.
Теоретико-методологічні засади функціонування підприємств оптової торгівлі у
ринковій економіці………………….
1.1.
Зміст і функції оптової торгівлі у сфері товарного обігу
1.2.
Умови та чинники розвитку підприємств оптової торгівлі.
1.3.
Механізм функціонування підприємств оптової торгівлі у ринкових
умовах
Висновки до
розділу
1.
Розділ 2.
Аналіз організаційно-економічного механізму функціонування підприємств оптової
торгівлі.
2.1.
Адміністративно-правова база функціонування підприємств оптової
торгівлі
2.2.
Економіко-організаційні засади розвитку підприємств оптової торгівлі
.
2.3.
Організаційні форми підприємств оптової торгівлі.
Висновки до
розділу
2.
Розділ 3.
Вдосконалення організаційно-економічного механізму функціонування підприємств
оптової торгівлі.
3.1.
Стратегічні напрями та пріоритети розвитку організаційно-економічного механізму
функціонування підприємств оптової
торгівлі
3.2.
Науково-методологічні підходи оцінки розвитку оптової торгівлі
3.3.
Прогнозна модель розвитку підприємств оптової торгівлі.
Висновки до
розділу
3.
Висновки……………………………………………………………….
Додатки…………………………………………………………………
Список
- Київ+380960830922