Ви є тут

Інноваційні процеси в діяльності м'ясопереробних підприємств з позиції маркетингу розвитку новацій.

Автор: 
Кундєєва Галина Олексіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004947
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТико-методИчні ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ З
ПОЗИЦІЇ МАРКЕТИНГУ РОЗВИТКУ НОВАЦІЙ
1.1. Теоретичні підходи до дослідження інноваційних процесів з позицій
маркетингу розвитку новацій
1.2. Засади здійснення інноваційних процесів за відповідними новаціями
1.3. Інноваційне прогнозування як методичний інструментарій дослідження
маркетингу новацій
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС На М’ЯСОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ З ПОЗИЦІЇ
МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Стан та розвиток інноваційного процесу на підприємствах м’ясної
промисловості
2.2. Розвиток ринку ковбасних виробів
2.3. Дослідження інноваційної позиції м’ясопереробних підприємств на ринку
ковбасних виробів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА М’ЯСОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
З ПОЗИЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НОВАЦІЙ ПРОДУКТОВОГО ТА ПРОЦЕСОВОГО ТИПУ
3.1. Прогнозування місткості ринку ковбасних виробів
3. Прогнозування інноваційної позиції м'ясо переробних підприємств на ринку
ковбасних виробів з урахуванням розвитку інноваційного середовища
3.3. Імітаційна модель прогнозування впровадження новації процесового та
продуктового типу
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ …
ДОДАТКИ………………………………………………………………
СПИСОК