ЗМІСТ
ВСТУП
Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю туристичного
підприємства
1.1. Туризм як сфера застосування концепції управління маркетингом
1.2. Особливості маркетингової діяльності туристичних підприємств
1.3. Система управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств
Висновки до
розділу:
Дослідження процесу управління маркетинговою діяльністю туристичних
підприємств
2.1. Маркетингове середовище функціонування туристичних підприємств регіону
2.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку туристичних послуг Чернівецької області
2.3. Дослідження функцій управління маркетинговою діяльністю туристичних
підприємств
Висновки до
розділу:
Удосконалення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
3.1. Методика формування системи управління маркетинговою діяльністю
туристичного підприємства
3.2. Стратегічний підхід до формування взаємовідносин із споживачами
туристичного продукту
3.3. Моделювання процесу управління елементами комплексу маркетингу
туристичного підприємства
3.4. Оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та
партнерами
Висновки до
розділу:
Висновки
Список
- Київ+380960830922